Klubmodul henter siden
Broløbstræning
Tilmeldingsfrist er overskredet

Er du klar til Broløbet Storebælt?

Korsør AM tilbyder 2 træningsforløb med fokus på de lange løb.

Ønsker du at være ”fit for fight” til 10. juni er det på høje tid at få snøret løbeskoene.

Vores løbetrænere har sammensat to programmer for henholdsvis lettere trænede og de lidt mere øvede.

Vi har tilrettelagt programmet for de lettere trænede ud fra at deltagerne pt. løber godt 7 km. med en til to pauser undervejs. Vi bygger løbende på distancen så vi til juni er klar til at besejre Storebælt. For de mere øvede er der både mulighed for ½ og helmaraton – der løbes længere og hurtigere fra starten men forudsætningen er også her at man gennem spændende og afvekslende træning stille og roligt bygger formen op til enten ½ eller helmaraton i foråret.

Der er rigtig mange tilmeldte fra Korsøområdet, som vi håber vi kigge forbi. Vi tror, at rigtig mange vil have godt af at være en del af et træningsfællesskab som udover målrettet træning også har en social dimension.

Deltagelse i træningsforløbet koster kr. 300 for 3 gange ugentlig træning i 3½ måned + deltagelse i klubbens træning hen over sommeren (frem til september).

(Fra 1. oktober 2023 overgår man til et aktivt medlemsskab af Korsør AM, som kræver en skriftlig udmelding, se mere på hjemmesiden.)

Vi har store opstartsdag tirsdag d. 21. februar 2022 klokken 17.30 fra vores klublokale med Korsør Hallen.

Vores instruktører står klar og de glæder sig til at vi sammen kan træne frem imod forårets mange løb.

Tilmeldte
1 /50